Джеймс Беннінг і Пітер Хаттон. «Природа – це дисципліна»

У 1990-х і 2000-х роках цифрова техніка витіснила традиційні підходи до зйомки. У той же час відбувся розквіт 16-міліметрової плівки, а з ним і зацікавлення творчістю Пола Шарітса та Холліса Фремптона.

 

Експозиція «Природа – це дисципліна» демонструє 3 інсталяції з рухомим зображенням, створені Джеймсом Беннінгом та Пітером Хаттоном. «Tulare Road» (2010) Беннінга – цифровий фільм, який включає в себе повторення структурних сегментів та елементів, що визначали в минулому цикл кіноплівки. «Tulare Road» показує тиху ділянку каліфорнійського шляху, де зйомка ведеться за різних погодних умов: в тумані, з хмарами та проясненнями.

 

 

Інсталяції Пітера Хаттона відзняті на 16-міліметрову плівку, з вміло накладеними глибокими відтінками. «У море» (2004-2007) показує будівництво корабля в Кореї, переключаючись на зображення моря з борту судна та працівників, що заносять вантажі у Бангладеші. «Три пейзажі» (2013) зображає різні форми промислової праці: добування солі шахтарями у посушливій Ефіопії, фермерів у зеленій долині Гудзона та похмурих працівників у Детройті.

 

 

Роботи Беннінга виражають одночасно офіціоз та поетичність, твори Хаттона – більш гуманістичні, гострі, з політичним відтінком. Всі три інсталяції – неквапне вражаюче відображення майстерності митців.

 

Проект «Природа – це дисципліна»  виставлятиметься у галереї Miguel Abreu (Нью-Йорк) до 8 березня.

 

Джерело: www.nytimes.com