Китайські художники зацікавилися маргіналами

Видання The Art Newspaper випустило матеріал про художників із Китаю, творчість яких присвячена темі внутрішньої міграції. Відправною точкою для них став 1979 рік, коли близько 277 млн китайців виїхали із сільської місцевості до міста.

 

Лі Гуанюн. «Справжній колір Шанхаю» (2015)

 

Творчі угрупування «Grass Stage» та «Big Dipper Group» присвячують свої твори важкій роботі мігрантів. Про минуле життя новоприбулих містян міркують Чжан Хуей та Джі Іфей. В інсталяції «Водоспад» Лі Джінху зібрав мобільні телефони мігрантів і об’єднав їх у масштабну відеопроекцію, що нагадує падіння води з водоспаду. «Мігранти з’являються раптово. Вони рухаються швидко, тож тобі треба встигати розпізнавати їхні обличчя. Не зважаючи на світоглядну різницю вони живуть приблизно за одним шаблоном. Одне з моїх творчих завдань – відстежити траєкторію їхнього життя», – розповідає він.

 

Вчора ART UKRAINE писав про новий арт-простір Девіда Цвірнера, що відкриється в Гонконзі наступного року.

 

Джерело: theartnewspaper.com