Онлайн-компанія «демократизує» молоде мистецтво
«New Blood Art» – проект, що покликаний допомогти митцям-початківцям в просуванні власної творчості та донесенні її до глядача. Нині він існує у вигляді інтернет-платформи, на якій молоді художники та скульптори можуть виставляти свої роботи на продаж.
Ніна Сталлвуд. «Лондонські сутінки»
Очільниця компанії, колишня викладачка мистецтва Сара Райан розповідає, що «New Blood Art» віддає перевагу роботі з «учорашніми» випускниками арт-вишів та арт-спеціальностей. «Одна з головних цілей компанії – допомогти молодим художникам заявити про себе. Для них це працює як інкубатор у важкий період між закінченням коледжів і власним позиціонуванням», – розповідає вона.
«New Blood Art» працює за єдиним принципом. Митці виставляють твори у вільний доступ для безкоштовного перегляду, після чого представники компанії роблять «контроль якості» і відбирають найкращі для продажу за помірними цінами. Роботи учасників «New Blood Art» оцінюються від £ 50 до декількох тисяч фунтів, а їхня середня ціна сягає £ 400.
Морвенна Поттер. «23 літри фарби»
Одна із найуспішніших «зірок» проекту – художник із Манчестера Йен Ендрюс. «Багато маленьких галерей закрилися, тому “New Blood Art” – корисна річ. Це щось на зразок “акушерки” для художників», – вважає Ендрюс. Він пише свої картини на межі між абстракціонізмом та фігуративним живописом.
Йен Ендрюс на виставці «New Blood Art»
Проект «New Blood Art» існує з 2004 р. До минулого року він мав власну галерею, де виставлялися молоді митці. Сьогодні компанія повністю сфокусувалася на діяльності в інтернеті, але при цьому влаштовує турне своїх художників іншими арт-просторами.
Джерело: telegraph.co.uk