У Лондоні показують «мистецтво піару»

З 21 квітня до 9 травня у лондонському арт-просторі V&A триває виставка «Вічний друк міфу: PR та сучасний вік» («Always Print the Myth: PR and the Modern Age»). Проект покликаний довести, що PR-технології також можуть вважатися артом.

 

Експонат виставки «Always Print the Myth: PR and the Modern Age»

 

Експонати виставки торкнуться найголовніших етапів історії розвитку піару як мистецтва: появи білбордів у 1930-х роках, відкриття PR-агенції Аланом Едвардсом у 1970-х, популяризації соціальних мереж та їх використання в піар-кампаніях сучасних політиків.

 

Експонат виставки «Always Print the Myth: PR and the Modern Age»

 

«Люди мають романтичні мрії про арт-світ, які віддалені від реалій. Насправді мистецтво – така ж індустрія, як і піар. З іншого боку, PR – це фільтр сучасної культури. На сьогодні це надзвичайно креативний процес. PR як форма мистецтва розвивається дуже швидко, що не може не викликати подиву», – розповідає Джефрі Марш, голова департаменту театральних подій та перформансів V&A.

 

Джерело: independent.co.uk