У столиці відбудуться креативні вікенди

20 лютого організатори освітньої ініціативи Creative Management Camp запускають спецпроект Too Smart Brunches – відкриті зустрічі, присвячені культурі, підприємництву, проектному менеджменту, дизайну та креативній економіці.

 

Ілюстрація до проекту

 

Глобальна трансформація поведінки, комунікацій та бізнесу сприяють розвитку навіть найнеймовірніших ідей в успішні бізнес-проекти, які допомагають суспільству і містам вдосконалюватися. Тому Too Smart Brunches виділили кілька важливих тем, на які варто звернути особливу увагу. Ми поговоримо про те, як задовольнити запит спільноти на підприємців і менеджерів майбутнього та чому вчитися креативному менеджменту важливо саме зараз.

 

Протягом двох вікендів, – 20 лютого і 27 лютого, – відбудуться перші спеціальні зустрічі Too Smart Brunches, в рамках яких ментори освітнього курсу для менеджерів культури і міських підприємців Creative Management Camp 2.0 поділяться набутими знаннями в області дизайн-мислення і комунікацій, проектного менеджменту та фандрайзингу для культурних проектів.

 

Лекції Too Smart Brunches будуть корисні фахівцям творчих професій, маркетологам, менеджерам культури, міським підприємцям, соціальним активістам, організаторам заходів, а також тим, хто хоче більш поглибленого розуміння різних аспектів підприємництва, кураторських практик і організації заходів.

 

Зустрічі проводяться в PROSTIR 86 (Казимира Малевича, 86П) у форматі неформального суботнього бранча із лекціями від найкращих експертів, які вміють ефективно передавати конкретні знання та інструменти.

 

Too Smart Brunches – це лише частина необхідних знань, з яких складається тримісячний комплекс-практикум для менеджерів культури і міських підприємців Creative Management Camp 2.0. Програма пройде в коворкінгу Платформа з 1 березня по 28 травня. Детальніше про курс: http://creativemanagement.in.ua/

 

Розклад Too Smart Brunches:

 

20 лютого, субота

 

14:00 - 16:30. Менеджмент культури. Пошук фінансування: як, коли і з ким 

 

Спікери:

 

- Ольга Тихонова, консультант арт-директора і керівник дослідницької платформи PinchukArtCentre, eкс-керівник освітньої та публічної програми арт-центру; незалежний куратор освітніх програм і дослідник освітнього повороту (Educational turn)

 

- Ксенія Харченко, менеджер культури, Polish Institute in Kyiv.

 

27 лютого, суббота

 

14:00 - 17:00. Design Thinking vs. Design Doing - про дизайн-мислення при розробці проекту

 

Спікери:

 

- Ярослав Белінський, дизайнер, громадський активіст, експерт з корпоративної айдентики і візуальних комунікацій, засновник і арт-директор дизайн-бюро SuperGraphica, співорганізатор ГО «Конгрес активістів культури».

 

- Євген Семененко, культуртрегер, художник, дизайнер, куратор дизайн-програм, лектор і реформатор дизайн руху. Займає посаду Senior Graphic Designer Coca-Cola Ukraine і посаду голови правління об'єднання молодих дизайнерів України «ВАРТО», куратор проектів: ВАРТІ ІМЕНА, ВАРТЕ КІНО, INDUSTART, ВАРТА СПРАВА, Behance Portfolio Reviews Ukraine.

 

Вартість участі:

 

1 бранч - 120 грн. (20.02 або 27.02)

 

2 бранча - 200 грн. (20.02 і 27.02 разом)

 

Кількість місць обмежена, реєстрація обов'язкова: http://bit.ly/1Q6k1BP

 

Сторінка заходу на FB: https://www.facebook.com/events/1744962539061013/