Культурний маршрут (07-13.03)
Святковий тиждень буде не надто щедрим на мистецькі події, однак їх вистачить для нового Культурного маршруту. Перформери влаштують вільний мікрофон у Центрі Довженка до Міжнародного жіночого дня, Український кризовий медіа-центр презентує виставку про інвестиції Бельгії в Україну за радянських часів, у креативному просторі IZONE будуть вже вп’яте «пити та малювати».
Олександр Мурашко. «Благовіщення». Ілюстрація до лекції проекту «FOUND IN KYIV»
8 березня о 18:30 Центр візуальної культури запрошує на вільний перформанс «Мене бісить». З нагоди Міжнародного жіночого дня кожен охочий зможе підійти до мікрофону в Центрі Олександра Довженка (м. Київ; вул. Васильківська, 1) і розповісти про все, що залишилося не проговореним.
На наступний день, 9 березня, о 19:00 відбудеться остання лекція з проекту «FOUND IN KYIV». Вона буде присвячена художнику Олександру Мурашку та його зв’язку зі столицею. Подію можна відвідати у Cultprostir Hub (Музей історії Києва – вул. Хмельницького, 7).
Олександр Мурашко
«Іноземні інвестиції в Україну. Кінець ХІХ ст.-початок ХХ ст. Частина перша: Бельгія» – виставка, що розпочнеться у четвер, 10 березня, о 16:00 в Українському кризовому медіа-центрі (м. Київ; вул. Хрещатик, 2). Проект представить фотографії та документи про Придніпровсько-Донецький промисловий регіон нашої країни, який також називали «українською Бельгією».
10 березня у «ЄрміловЦентрі» (м. Харків; площа Свободи, 4) розпочинається проект «Odessa Contemporary Art». На виставці можна буде побачити твори таких сучасних одеських художників, як Олександр Ройтбурд, Bondero, Ірина Озарінська, Антон Логов, Альбіна Ялоза та ін.
Так само 10 березня о 19:30 у креативному просторі IZONE (м. Київ; вул. Набережно-Лугова, 8) відбудеться вже п’ятий за рахунком захід проекту «DRINK & DRAW». Це художні сесії у вільному форматі – із натурницею, музикою та напоями.
У суботу, 12 березня, о 17:00 розпочинається новий проект у Щербенко Арт Центрі (м. Київ; вул. Михайлівська, 22В). «The Dreamscape» – персональна виставка Anastasiia Gubska, до якої увійшли гіпнотичні графіті та колажі про взаємодію між «публічним і приватним “Я”».