Обкладинку американського Vogue вперше в історії зніме темношкірий фотограф

Вперше за 126-річну історію американського журналу Vogue, фото для обкладинки зніматиме афроамериканець, чому посприяла співачка Бейонсе. За її побажанням 23-річний Тайлер Мітчелл був запрошений у якості фешн-фотографа для вересневого номеру, який традиційно є найбільш очікуваним номером року. (Що стало темою спеціального документального фільму у 2009 році.)

 

Тайлер Мітчелл, Автопортрет. ©   Tyler Mitchell

  

Бейонсе, одна з найвідоміших темношкірих артисток, люб'язно погодилася знятись для обкладинки лише за умови, що сама координуватиме увесь процес зйомок, включно із оформленням підписів до фото. Окрім того, співачка відмовилась надавати будь-які коментарі з цього приводу і наполягла на тому, що не даватиме інтерв'ю для номеру із її обкладинкою.

 

Такий крок є доволі разючим винятком зі звичного стилю роботи головної редакторки американського Vogue Анни Вінтур, яка завжди говорила про те, що прагне тримати увесь журнал під тотальним контролем. Хоча Мітчелл вже знімав для таких брендів, як Givenchy, Marc Jacobs, та American Eagle – в останньому проекті виступаючи також і моделлю – і був визнаний такими знаменитостями як Розі МакГован та Наомі Кемпбелл серед його швидкозростаючої аудиторії в Instagram, він здивувався пропозиції від Vogue, редакція якого зазвичай працює з дуже вузьким колом визнаних та ретельно відібраних фотографів.

 

Остання обкладинка із Бейонсе для глянцю, зроблена у вересні 2015 р. – у номері також не було її інтерв’ю – це робота Маріо Тестіно – ветерана індустрії та улюбленця Вінтур. (Він був звинувачений у сексуальних домаганнях у січні та з того часу припинив співробітництво із журналом.)


Бейонсе на обкладинці Vogue   у номері за вересень 2015 р., зйомка Маріо Тестіно. ©   Condé Nast

Фото: artnet.com

  

«Причина, з якої 23-річний темношкірий фотограф знімає Бейонсе для обкладинки Vogue  – це те, що співачка скористалась своєю силою та впливовістю для того, щоб його взяли на роботу», – повідомляє анонімне джерело для HuffPost. (У цьому ж матеріалі наводяться цитати ще із 4 джерел, які стверджують, що вересневий номер буде останній у кар’єрі Вінтур.)

  

 Тайлер Мітчелл закінчив Школу мистецтв Тіша при Університеті Нью-Йорку у 2017. Фотографією почав займатись у підлітковому віці, знімаючи місцевих скейтбордистів і локальну фешн та молодіжну культуру. Він зазначає, що на його творчість вплинули Вільям Іглстон, Вів’єн Сассен та Клейтон Паттерсон. 

 

Тайлер Мітчелл, Без назви (Двійнята), 2016. ©   Aperture Foundation

Фото: artnet.com

  

«Я зображаю темношкірих людей і людей із іншими кольорами шкіри такими, якими вони є насправді, – коментує Мітчелл для грудневого випуску New York Times. – Мої фото – це завжди чесний погляд».


У 2015 Мітчелл самостійно опублікував книгу «El Paquete», яка стала результатом його шеститижневої подорожі на Кубу. Названа на честь кубинського нелегального інтернету – через який західна музика, фільми і телешоу завантажуються тижнями – книга вміщує фотографії кубинських підлітків-скейтбордистів та місцевої архітектури.

 

Одна із фото Гаванни Тайлера Мітчелла. ©   Tyler Mitchell

Фото: artnet.com

 

Того ж року молодий фотограф дав інтерв’ю виданню Complex, у якому розповів про труднощі зйомок знаменитостей. «Думаю, що я просуваюсь у напрямку до створення тісних зав’язків між новаторами серед тих, хто створює картинку і впливовими особами, які зацікавлені у таких колабораціях». «Перебувати у світі музичних артистів та фотографувати зірок – це не зовсім те, чим я хочу займатись… Я не розумію, як можна отримувати насолоду, знімаючи когось, з ким у тебе немає живого зв’язку».

 

Здається, що у Бейонсе аналогічна позиція з цього приводу. Попередня її зйомка проходила за участі фотографа Авола Ерізку, який знімав співачку та її чоловіка Джей-Зі у Луврі під час подорожі до Парижа у 2014 – прев’ю до їх нового кліпу – так само, як і під час оголошення вагітності Бейонсе у 2017 році.

 

Джерело: news.artnet.com