П’ятеро митців представлять Україну на арт-ярмарку в Маямі

З 5 до 10 грудня 2017 року Voloshyn Gallery вдруге візьме участь у арт-шоу Scope Miami Beach, що проходитиме у рамках тижня мистецтв у Маямі, США, і представить роботи п'яти художниць та художників – Влади Ралко, Михайла Деяка, Ігора Гусєва, Анастасії Подерв'янської та Володимира Когута.

 

Уперше на Scope Art Show галерея демонструватиме роботи Влади Ралко – найвідомішої експресіоністки сучасної України. Представлена на стенді галереї серія графічних робіт була створена у 2015 році.

 

Художниця пише про неї так: «Тіло, травмоване модою. Або візьмемо ширше – тіло, травмоване культурою. (Коли культуру імітувати, як творіння доктора Франкенштейна, то вона може просто розчавити, або випатрати з жорстокістю маніяка). Але за приклад я, все ж таки, взяла моду, яка із запаморочливим прискоренням відтворює сама себе. Тіло для моди більш нецікаве – вона зачарована сама собою та конає, як Нарцис.

 

Усі зображення надано організаторами

 

Якщо раніше в різні часи примхливі конструкції одягу щось додавали до тіла (дарували тілу нових об’ємів та форм) або наново відкривали тіло, то зараз одяг вирішує долю тіла не разом із тілом, але з іншим одягом. Тілу ж віддана роль мертвої ляльки, яку час від часу тюнінгують на вимогу моди, але насправді виключно від нудьги.

 

Тіло, навантажене мертвим культурним спадком, не витримує і починає перетворюватися на одяг або взагалі втікати. Але нестача «головного героя», здається, не дуже хвилює симульовану культуру, яка запаморочливо відтворюється в "нових колекціях"».

 

Влада Ралко народилася 1969 року в Києві, Україна. В 1987 році закінчила Республіканську художню середню школу ім. Т. Г. Шевченка, у 1994-му – Національну академію образотворчого мистецтва та архітектури (майстерня проф. В. Шаталіна). Членкиня Національної спілки художників України з 1994 року. Художниця веде активну виставкову діяльність в Україні та за кордоном. Живе та працює в Києві, Україна.

 

Також на стенді галереї представлені три твори Михайла Деяка із серій Space та Genesis. Space являє собою цикл мінімалістичних пейзажів із стриманою композицією та складними кольоровими рішенням. Провідною рисою робіт із серії Space є те, що художник створює ці картини на склі. І ця техніка обрана Деяком не випадково, адже його дитинство пройшло на Закарпатті, де споконвіку місцевість вражала самобутністю і величезною кількістю рідкісних художніх технік, таких як іконографія на склі. Вочевидь це відбилося у підсвідомості автора, звідси тяга до подібних експериментів.

 

Окрім пейзажів на склі на нашому стенді представлений барельєф Iron Water з серії Genesis, яка виникла коли широка, динамічна і відкрита живописна техніка Деяка трансформувалась у новий пластичний стиль: з'явилася серія експресивних композицій із металу, що виражають собою асоціації з певними предметами чи явищами. Барельєф Iron Water зображує товщі води, що немов застигли на секунду. Насичений сірий колір додає глибини цій композиції, металеві хвилі постають перед глядачами часом бурхливі, часом спокійніші, адже як тільки-но змінюється джерело світла, змінюється і рельєф «води».

 

Михайло Деяк працює на межі неоекспресіонізму і мінімалізму, експериментує з матеріалами. Voloshyn Gallery працює із художником на ексклюзивних умовах, і вже два роки поспіль представляє твори Деяка на Scope Art Show у Базелі (Швейцарія), Маямі та Нью-Йорку (США).

 

Картини художника часто можна зустріти на аукціонах, за останні кілька років його твори чотири рази були представлені та продані на Phillips Auction. Михайло Деяк веде активну виставкову діяльність, приміром, у березні цього року у Нью-Йорку пройшла персональна виставка художника у Ukrainian Institute of America. Художник живе і працює у Києві, Україна.

 

Серія створених за допомогою 3D принтеру скульптур Mister Nobody Ігоря Гусєва виникла як логічне продовження живописних творів художника із Glitch-ефектами. Mister Nobody є напівавтопортретним циклом, адже кожна фігурка має певну портретну схожість як із самим Гусєвим, так і з королем рок-н-ролу Елвісом Преслі.

 

 

До своєї впізнаваної манери Гусєв звертається останні п'ять-сім років. Ґлітч ефекти були невід'ємною частиною відео-арту, що панував у мистецтві кінця дев'яностих. У той час Гусєв проявив себе і як відеохудожник, і як автор численних парадоксальних інсталяцій.

 

Ігор Гусєв народився в 1970 році в Одесі, Україна. Закінчив Одеське художнє училище ім. М.Б. Грекова. Він відомий як український художник, поет, автор перформансів, фільмів, об'єктів та інсталяцій, учасник і організатор безлічі мистецьких акцій, лідер руху «Арт-рейдери», засновник андеграундної галереї «Норма». Ігор Гусєв бере участь у виставках з початку 90-х і є представником Нової хвилі українського сучасного мистецтва. Живе і працює в Одесі, Україна.

 

Масштабна вишивка-колаж Анастасії Подерв'янської «Страшний Суд» поєднує у собі український декоративізм та етно-романтизм, а також елементи коміксу. Усі ці риси надають твору мультикультурного значення та виводять його за межі архаїчно-традиційних уявлень. Синтез традиційних технік і канонів з сучасними технологіями і баченням створюють нове звучання. Подерв'янська працює у різних техніках живопису – на полотні, дошках, левкасі, склі, а останні чотири роки експериментує у техніці текстилю. Ці роботи є спробою сучасного візуального переосмислення традиційних іконописних сюжетів, емоційного перетворення та надання нового значення канонічним образам.

 

Анастасія Подерв'янська народилася 1978 року у місті Києві, Україна, в родині художників. У 1996 році закінчила РХСШ, а у 2002 році Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури, де навчалася на монументальному відділенні під керівництвом академіка М. А. Стороженка. Член НСХУ із 2002 року. Роботи Подерв'янської зберігаються у колекціях Eurolab, Музею сучасного мистецтва України, а також у приватних колекціях в Україні, Польщі, Німеччині, Македонії та США. Художниця приймає участь у виставках і пленерах. Живе і працює у Києві, Україна.

 

 

У рамках підтримки молодих художників Voloshyn Gallery представляє роботи Володимира Когута. Його «Архаїчна сім'я» – це серія образів-замальовок, які потім складаються у велику композицію. Своє ставлення до творчості він окреслює так: «Мене надихає рух, можливість пізнання образів із оповідань різних людей. Я стараюся зразу зафіксувати цікаву ситуацію «на місці», не залежно від того, які матеріали є під рукою: кулькова ручка, фломастер – усі інструменти підійдуть. Тому не рідко у моїх роботах можна зустріти суміш технік».

 

Мова Когута перегукується із художніми висловлюваннями Жана-Мішеля Баскії, але це не з прагнення наслідувати, а скоріш бажання досягти абсолюту в примітивізмі, адже дитячі малюнки мешканців усього світу перегукуються між собою, а більшість символів з дитячої творчості є універсальними і зрозумілими всім, не залежно від того, на якому континенті мешкають автори.

 

Володимир Когут народився 1995 року у місті Львові, Україна. З дитинства був переконаний, що його покликанням є точні науки, такі як геометрія, проектування. Однак у 2009 році вступив до Львівського державного коледжу декоративного та ужиткового мистецтва ім. І. Труша, де навчався по 2013 рік. У 2013 році став студентом Львівської національної академії мистецтв, до 2015 року навчався на сакральному відділенні, а із 2015 по 2017 рік на монументальному відділенні. Живе та працює у Львові, Україна.