Українські розробники створили першу соціальну арт-мережу
Українські розробники створили соціальну арт-мережу, інвестиціями у яку зараз цікавляться найбільші світові компанії.
Додаток називається ODA – One Day Auction. На перший погляд ODA – це поєднання Instagram та відомих майданчиків з продажу предметів мистецтва онлайн – Paddle8, ArtNet, Artsy, Saatchi Online. І все ж українці пішли далі – створили широку онлайн арт-ком'юніті, учасниками якої можуть стати всі, кому цікаве мистецтво. Контент додатку оновлюється щодня. Нова соціальна арт-мережа дозволяє користувачам лайкати, коментувати, продавати, купувати, читати про художників, скульпторів, галереях, аукціонних будинках. У останніх двох є свої переваги – для них це ще один майданчик для демонстрації і продажу робіт. Втім, користувачі теж не в образі - вони отримують можливість ознайомитися з асортиментом галереї, аукціонних будинків, приватних дилерів з України (а через півроку і з усього світу), зрозуміти, що зараз актуальне та придбати вподобаний предмет мистецтва. Ціновий діапазон на ODA – від $50 до $10 000. «У найближчі півроку-рік ми розширимо асортимент всім, що можна колекціонувати – від предметів декоративно-прикладного мистецтва та живопису до раритетних автомобілів і колекційних вин», – підкреслює провідний розробник ODA Владислав Янчевський.
Додаток, створений українцями, працює з усіма видами мобільних платформ, включаючи Web. Він є безкоштовним для усіх користувачів.
Початкові інвестиції в проект склали $200 тис. «Зараз ми ведемо переговори з великими світовими компаніями, які дуже зацікавлені в подальших інвестиціях в наш продукт у розмірі $2 млн.», – зазначає CEO One Day Auction Ольга Нікітова.