У Києві поговорять про ефективні інвестиції в сучасне мистецтво

8 листопада в Києво-Могилянскій бізнес школі відбудеться лекція "Нейромаркетинг та інвестиції в сучасне мистецтво" нейромаркетолога Павла Шевчука та експертки з інвестицій в мистецтво Наталії Шпитковської. Початок лекції о 19.00.

 

Сучасне мистецтво стає предметом багатьох дискусій та спекуляцій. В минулому поклоніння класичним шедеврам. Сучасне суспільсто переоцінює естетичні цінності віддаючи перевагу новим емоційним потрясінням та ідеям. Комерційне визнання, рекорди продаж витворів сучасних митців, шокуючі новини з арт-ринку інтригують необізнаних. Сучасне мистецтво стає масовим надбанням, предметом ринкових відносин, де гроші іноді стають важливішими за мистецтво...

 

Захоплююча гра для економістів, та пристрасть для колекціонерів,— арт-індустрія стрімко росте, збагачуючи креативні та перформативні індустрії.

 

У чому ж феномен сучасного мистецтва? Як його розуміти? Чи можливі "ефективні інвестиції" на арт-ринку? Що керує поведінкою людей та їх вподобаннями? Нейромаркениг та нейроестетика пропонують свої висновки та відкриття.

 

 

Реєстрація

 

Ключові питання

- Феноменологія сучасного мистецтва – нейроестетика.

- Закони нейроестетики, як вони діють сьогодні.

- Сучасне мистецтво-мутація сприйняття прекрасного.

- Арт-ринок і інвестиції в мистецтво.

- Нейромаркетингові прийоми та дослідження у галузі мистецтва.

- Феноменологія сучасного коллекціонування. Як розуміти сучасне мистецтво.

 

Відвідувачі лекції отримають розуміння:

- формування ринкової вартості на предмети мистецтва;

- поширеної на арт-ринку класифікації предметів мистецтва;

- факторів, що впливають на визнання митців, та їх популярність;

- підходів до колекціонування та інвестицій в мистецтво;

- що таке нейроестетика, основні закономірності і закони;

- що таке нейромаркетинг, та його можливості для оцінки предметів мистецтва;

- базова перцепційна модель;

- роль емоцій в процесі прийняття рішень;

- як проходять нейромаркетингові дослідження;

- практичні аспекти застосування нейромаркетингу.

 

Цільова аудиторія:

Топменеджмент та власники компаній, фахівці з маркетингу, галеристи та артдилери, діячі мистецтва та громадські лідери.

 

Спікери:

 

Шевчук Павло — консультант практик. Нейромаркетолог.

 

Досвід управління маркетингом 17 років. Вивів на ринок цілий ряд успішних брендів, з яких найбільш відомі «Живчик», мінеральна вода «Прозора», пиво «Hike».

Розробляв і впроваджував маркетингову стратегію для ТМ. «Inkerman», «Гавріліскі курчата», «Клуб сиру», «Оболонь» і багатьох інших. Скрізь досягав позитивних результатів. Працював на різних ринках FMCG, консультував банківський сектор, громадське харчування, соціальні проекти, IT, рекламну індустрію. Ключові компетенції - стратегічний маркетинг, розробка продукту, комунікація та просування, інновації у виробництві та маркетингу. Викладав в рамках програми MBA в MIM. Має нагороди за реалізовані проекти - Золотий пропелер, Чорний пояс ДМ, ЕФФЕ.

 

Наталія Шпитковська — експерт з інвестицій в мистецтво, співзасновник Artcult Foundation,Директор міжнародних проектів Інституту проблем Сучасного Мистецтва Національної Академії Мистецтв України, куратор, арт-менджер і консультант.  Реалізувала більше 50 виставкових проектів в Україні і за кордоном, серед яких виставки вВашингтоні і Нью Йорку та локальні проекти за участі визнаних міжнародних митців та кураторів. Співпрацює з ведучими аукціонними домами та галереями світу. Оглядач міжнародних арт-подій (бієнале, арт-ярмарок, виставок та аукціонів), експерт з міжнародного арт-ринку, консультує колекціонерів в Україні і за кордоном.