5 провідних фотоагенцій відмовилися приймати неприродні фото тварин

П'ять великих фотоагенцій погодилися більше не брати або пропонувати зображення тварин за межами їхнього природного середовища існування або зоопарків. За словами Adweek, після декількох років лобіювання організація із захисту прав тварин PETA переконала Alamy, Dreamstime, Pond5, Shutterstock і Getty Images вилучити «неприродні» знімки тварин з обігу.

 

Фото: artnet.com / Richard Heathcote/Getty Images

 

Джулія Галуччі, приматологиня і відповідальна за корпоративний зв'язок PETA, розповіла журналу з торгівлі рекламою, що постачальники стокових зображень більше не будуть пропонувати фотографії тварин, «знятих в студіях... або в тих місцях, де тварина перебуває з метою її фотографування»


Головний виконавчий директор Dreamstime Сербан Еначе сказав, що для нього не потрібно багато переконань в реалізації запропонованих змін PETA. «Існує безліч зображень тварин, які ведуть себе нормально в природних умовах, з якими люди можуть співпереживати», – сказав він журналу.


Угода вітається як велика перемога учасників кампанії з захисту прав тварин, які давно стверджують, що антропоморфізм в засобах масової інформації серйозно нашкодив як тваринам, так і зусиллям з їхнього збереження. Наприклад, посилаючись на спільне дослідження між зоопарком Лінкольн-Парк в Чикаго і Гарвардським університетом, Галуччі сказала, що дослідники виявили кореляцію між неточними зображеннями тварин в засобах масової інформації і підвищеним попитом на утримання диких тварин у якості домашніх тварин – часто людьми, які не є кваліфікованими для належного догляду за ними.


«Зміни, що відбулися в індустрії іміджевих зображень, означають, що ми побачимо скорочення експлуатаційних образів приматів в рекламі та інших засобах масової інформації, і це матиме позитивний вплив на приматів як на індивідуальному, так і на рівні видів» сказала Галуччі.


Цей крок настав через п'ять років після того, як PETA успішно лобіювала прийняття аналогічних рекомендацій великими рекламними агентствами, у тому числі BBDO, DDB, Gray, Leo Burnett, McCann, YR та іншими.

 

Джерело: artnet.com