Антон Логов створить “Мегаполіс” в рамках фестивалю ARCHIKIDZ!
2 і 3 червня в рамках архітектурного фестивалю ARCHIKIDZ! український художник Антон Логов створить інсталяцію "Мегаполіс", а також проведе два хепенінга під назвою "Майбутнє вже сьогодні".
Інсталяція "Мегаполіс" — це робота про сучасне велике місто. На спортмайданчику Unit.City, де проходитиме фестиваль, художник розміщує картонні коробки на підлозі. Сам майданчик знаходиться начебто у клітці або у відгородженому ящику. На прозорих стінах цієї клітки розвішані пусті білі іграшкові ведмежата.
Антон Логов
Зображення надане організаторами
"Це образ консервації пустоти. Коробки — це метафора мегаполісу і його безвихідності. Начебто на них глядач може наступити і переступити. Коробки - образ великих будинків. Зелений колір на них - згадка про зникаючу природу Києва. Що я хочу сказати: діти не повинні боятися хмарочосів. Червоно-біла стрічка — образ лінії дозволеності дій людини. І одночасно через стрічку проглядається небо. Межа природи і урбанізма. Сучасне місто ніби у клітці — кубі спортивного майданчика", — розповів художник в інтерв'ю Art Ukraine.
Антон Логов ставить важливі і актуальні питання, особливо для дітей. Яким може бути сучасне місто? Багато людей, які живуть в мегаполісі, вже навіть не помічають небо. Тільки висотки і проблеми. Чи може воно приваблювати дитину?
Хепенінг "Майбутнє вже сьогодні" — створення інсталяції за участю відвідувачів. 2 червня художник буде використовувати для цього кольорові канати.
"Беремо у роботу червоний, жовтий, зелений, синій і чорний канати. Ці кольори називають основними. Одночасно це зв'язок з авангардом, періодом абстракції і історією мистецтва. А також це образ часу. Моя задача - об'єднати простір і глядачів. Кольорові канати - це і є образ майбутнього. Всі учасники мають змогу написати висловлювання в майбутнє, використовуючи вирізані з картону букви і цифри, закріпивши їх прищіпками до канатів. Дійство дитячої гри.
Другий день використовуємо прозору клейонку, яку також закріплюємо уздовж шатра-майстерні, використовуючи також кольорові канати. У цей день ми також пишемо також меседж у майбутнє, але вже за допомогою інших матеріалів - різнокольорового скотчу і маркеру. Цей хепенінг виражає потребу говорити про дії людини, направлені у післязавтра; про перенасичення інформацією і "білий" шум. Ця інформація вже навіть не наділена сенсом. Глядач сам пише свої новини" , - коментує митець.