Українські проекти вперше поїдуть на пітчинг Cartoon 360 в Барселоні
Повнометражний фільм "Мавка. Лісова пісня" (Animagrad, FILM.UA Group) і мультсеріал "Мама поспішає додому" (Glowberry, FILM.UA Group) пройшли відбір для участі в пітчингу Cartoon 360, якийбуде проходити з 29 травня до 1 червня в Барселоні. Про це йдеться на офіційній сторінці студії Animagrad у Фейсбук.
Проекти будуть представлені широкій професійній аудиторії зі сцени Disseny Hub Barcelona. Форум є унікальним тому, що для участі в ньому відбираються анімаційні проекти з масштабним трансмедійним потенціалом: потрапити до шорт-листу учасників можуть лише так звані IP’s (Intellectual Property), ідеї, герої та сюжети яких можуть бути імплементовані в різні сучасні медійні формати – від web епізоду до VR контенту.
Кадр із трейлеру мультфільму "Мавка. Лісова пісня"
Важливо відмітити, що Україна буде представлена на цьому заході вперше. Наші проекти потрапили до числа двадцяти п’яти кращих і найбільш перспективних у плані мультиплатформності IP з усього світу, серед яких також будуть представлені проекти з Франції, Іспанії, Великобританії, Бельгії та Канади.
Постер мультсеріалу "Мама поспішає додому" / Animation Magazine
Більше того, журі Cartoon 360 високо оцінили креативний потенціал, досвід і професіоналізм авторів проектів "Мавка. Лісова пісня" та "Мама поспішає додому", тому виділили одразу чотирьом продюсерам цих мультфільмів спеціальний грант на участь у пітчингу. Грант покриває всі витрати учасників і дає купу привілеїв під час проведення форуму.
* * *
Cartoon 360 — одна зі знакових та впливових подій у лінійці заходів професійного бренду CARTOON. Кожного року для творців анімаційних проектів стає все важливішим дистрибутувати свій контент на різні платформи та для різних аудиторій у різних форматах. Суть івенту — дати кращим проектам року (на думку Cartoon) знайти партнерів для ефективного розвитку власного бізнесу з усього світу. Таким чином, для проектів FILM.UA Group участь у пітчингу — це стратегічне досягнення в міжнародному маркетингу.