Instagram стає найпопулярнішим арт-дилером
В аукціонних будинків Sotheby`s та Christie`s, що охоплюють майже 90% світового ринку продажу предметів мистецтва, з’явився конкурент – Instagram. В епоху високих технологій простіше «залити» кілька фото своєї творчості в мережу, аніж довго шукати галерею, рецензентів чи покупців. Всього кілька секунд – і ви вже маєте власну віртуальну виставку.
Ілюстрація з Instagram Річарда Хайнса
«Я можу запостити фото твору і продати його, доки фарба ще не висохла», – коментує новомодну тенденцію Ешлі Лонгшор, чиї глянцеві полотна регулярно розходяться в середньому за $30,000. Художниця мешкає в Новому Орлеані, а її картини купують у Великобританії, Японії, Швейцарії.
Ешлі Лонгшор
Популярним завдяки Instagram став і Гордон Стівенсон – творець так званої «стріт-арт імперії». «Людям простіше переглянути мій акаунт, аніж піти і подивитись на роботи…Зараз я працюю з такими відомими брендами, як Porsche чи Rag & Bone. Часто перший рядок корпоративної електронної пошти починається з “Я бачив твій Instagram”…», – розповідає він.
Ілюстрація з Instagram Гордона Стівенсона
Також силу Instagram в донесенні своєї творчості до глядача та покупця вже перевірили на собі такі відомі сучасні митці, як фешн-ілюстратор Дональд Робертсон і художник-скетчер Річард Хайнс. Нині роботи Робертсона вартують від $250 до $5000, а Хайнс активно співпрацює з виданням The New York Times і компанією Prada.
Ілюстрація з Instagram Дональда Робертсона
«Це робить мистецтво загальнодоступним», – переконаний Кеннет Счленкер, генеральний директор та співзасновник арт-салону Gertrude. – «Розвиток арту сьогодні повторює шлях музики. Аби поширити свої пісні, сучасним бендам не обов’язково звертатись до компаній звукозапису. Достатньо завантажити mp3 на SoundCloud або YouTube».
Джерело: vogue.com
Ілюстрації – vogue.com та акаунти художників у Instagram