«Основи» перекладуть українською бестселер про дизайн-мислення
Видавництво «Основи», у співпраці із компаніями ZEO Alliance та Yes&Design вже цієї осені представлять український переклад книги «Creative Confidence» / «Творча впевненість», що присвячена дизайн-мисленню — методу, який передові компанії з усього світу: Apple, Google, Microsoft, Netflix, Airbnb, Uber та інші – вже багато років використовують для створення інновацій.
Як відкрити свій творчий потенціал? Автори бестселеру за версією The New York Times, брати Девід та Том Келлі, напевно знають відповідь на це запитання. Адже саме вони стояли біля витоків легендарних d.school — Інституту дизайну імені Гассо Платтнера у Стенфордському університеті, та IDEO — міжнародної компанії зі створення інновацій зі штаб-квартирою в Пало-Альто, Каліфорнія.
Обкладинка видання
Усі зображення надано видавництвом
Протягом років своєї роботи брати Келлі та їхня команда допомогли тисячам компаній вийти на ринок із проривними ідеями — від першої комп’ютерної миші Apple, що наблизила складну техніку до широкої аудиторії, до інкубаційного конверта Embrace Infant Warmer, завдяки якому вдалося врятувати сотні тисяч недоношених дітей в усьому світі. Книга «Творча впевненість» зібрала і описує приклади їх найбільш помітних проектів, а також інструменти, що допомагають організаціям та командам бути більш творчими.
«Ми, як інноваційна продуктова українська компанія, з радістю долучилися до цього видавничого проекту щоб поширювати ідею дизайн-мислення та підсилити віру талановитих людей у нашій країні у те, що вони здатні мислити глобально і створювати інновації», — каже співзасновник компанії ZEO Alliance Юрій Двойнос.
Сторінки видання
Важливою складовою успіху IDEO та d.school у Стенфорді є «творча впевненість» — віра у себе, у власну спроможність творити і змінювати світ на краще. А також переконаність у тому, що «творчий підхід» – це не щось, притаманне лише людям мистецтва, а риса, яку можна розвивати, незалежно від того, де ти працюєш – у медицині, юриспруденції, бізнесі, освіті чи науці.
«Ця книга — прекрасний набір історій та інструментів для тих, хто створює продукти та сервіси. Девід і Том проводять читача крізь увесь процес формування інновацій за допомогою дизайн-мислення і роблять його доступним кожному», — говорить Олександр Акименко, засновник консалтингової компанії Yes&Design.
Сторінки видання
Брати Келлі допомогли незліченній кількості людей виплекати в собі здатність створювати нове. Саме тому український переклад світового бестселера – це амбітна спроба показати українським читачам, як можна змінити страх на відвагу, спланувати шлях від чистого аркуша до відкриття, навчити себе не боятися помилок та плідно співпрацювати з однодумцями. Творити впевнено щодня.
Книга з’явиться в продажу 1 жовтня 2017 року, та буде доступна для попереднього замовлення.
Келлі Т., Келлі Д. Творча впевненість. Як розкрити свій потенціал. – К. : Основи, 2017. – 304 с. – ISBN 978-966-500-808-8
Брати Девід та Том Келлі
* * *
Девід Келлі — інженер-електротехнік за освітою. Здобув ступінь бакалавра в університеті Карнегі Меллон та магістра інженерії та продуктового дизайну у Стенфорді. Працював інженером у компаніях Boeing та NCR. У 1978 році заснував дизайн фірму, яка пізніше почала називатись IDEO. Створив венчурний фонд Onset та відіграв значну роль у запуску компанії Edge Innovations, яка створила унікальні аніматронікси для кіноіндустрії. Заснував стенфордську школу дизайну (Hasso Plattner Institute of Design), також відому як d.school. Вже більше ніж 35 років керує програмою дизайну у школі інженерії Стенфорду.
Том Келлі — партнер компанії IDEO, автор бестселлерів “Мистецтво інновацій”, “10 облич інновацій”. За час роботи в IDEO допоміг фірмі вирости з 15 працівників, до більш ніж 600. Протягом своєї кар’єри він виступав про розвиток інновацій перед бізнес-аудиторією у більш ніж 30 країнах. Том є executive fellow у школі бізнесу Хаас Каліфорнійського університету у Берклі, а також Університету Токіо.
ZEO Alliance – міжнародна ІТ-компанія, що створює технологічні продукти з мільйонами користувачів у всьому світі. Слідуючи місії компанії CREATE A NEW NORMAL, команда ZEO відповідає за повний цикл створення продуктів: від ідеї до розробки прототипів та розповсюдженню продуктів на глобальних ринках, від США до Азії. У 2014 році компанія заснувала ZEO University - навчальний некомерційний проект, який розробляє освітні програми для талановитих українців з можливістю отримання практичного досвіду.
Yes&Design — консалтингова компанія, що базована на методі дизайн-мислення та досвіді засновників, отриманому під час навчання у Стенфордському університеті. Наша місія — стимулювати економічний розвиток України, допомагаючи інноваційним компаніям та інституціям використовувати метод дизайн-мислення.