Під шаром іншої картини знайшли пейзаж Люсьєна Фрейда
Рідкісний ранній пейзаж, авторство якого приписується молодому Люсьєну Фрейду, був відкритий після того, як реставратори заглянули під картину саффолкського митця та друга Фрейда — Тома Райта.
Картину знайшли у підвалі художниці Елізабет Бодман (Elizabeth Bodman), яка померла в 2015 році. Робота створена Томом Райтом (Tom Wright) — чоловіком Бодман та знайомим Фрейда часів війни, але зворот полотна був підписаний «Люсьєн».
Стаффолкський весняний пейзаж з Валлійськими горами, 1939/40. Авторство приписується Люсьєну Фрейду
artdaily.com
При кращій перевірці з'явилися чіткі ознаки другого зображення під тим, що створив Том Райт. Реставраторка Джиліан Мюссет (Gillian Musset) зняла верхній шар фарби і виявила роботу, яку тепер приписують Фрейду.
Незадовго до Другої світової війни Том Райт, маляр та художник вивісок у Хадлі, Саффолк, займався оформленням пабу «The Shoulder of Mutton», у якому молодий Люсьєн Фрейд відпочивав. Фрейд потоваришував із Райтом та переконав останнього приєднатися до Східно-англійської школи живопису. Том Райт відвідував школу живопису доки його не мобілізували на війну; повернувся він до школи по завершенню війни. Знайти нове полотно у той час було складно, тому припускається, що Райт для малювання взяв старе полотно зі школи.
Після смерті Тома Райта картина перейшла до його дружини, художниці Елізабет Бодман. Картину відкрили загалу 2015 року під час оцінки майна померлої Бодман. Серед колекції у маєтку наявні низка полотен Тома Райта та інших художників, які відвідували Східно-англійську школу живопису, включно із вражаючою роботу Седріка Морріса.
Експерти погоджуються, що підпис, безумовно, належить руці Фрейда, і картина, яку щойно знайшли, ймовірно його авторства теж. Робота буде продаватися у на аукціоні 11 липня.
Джерело: artdaily.com