Серйозна розмова про арт-ярмарок
Нью-йоркське мистецьке угруповання "Привид мрії" (Ghost of a Dream), а саме художник Адам Ексторм (Adam Eckstrom) та художниця Лорен Воз (Lauren Was), вирішили присвятити інсталяцію темі, яку відвідувачі, учасники та організатори арт-ярмарків зазвичай оминають увагою: шкоді, яку одноразове використання природних матеріалів для оформлення цього заходу завдає навколишньому середовищу.
Метафорична інсталяція "Коли розсіюється дим: проект про проведення арт-ярмарків" (When the Smoke Clears: The Fair Housing Project) — гра слів, яка може також бути прочитана як "Коли розсіюється дим: проект чесного будівництва" — являє собою хатинку, схожу на ті, які зазвичай заповнюють простір художніх ярмарків, і зроблена з матеріалів, які після них лишаються. Зазирнувши всередину можна побачити нагромадження розмальованих дошок, покликаних імітувати розмаїття арт-об'єктів, виставлених на продаж.
Усі фото належать галереї Smack Mellon; автор — Etienne Frossard
Перед тим, як потрапити до нью-йоркської галереї Smack Mellon, ця створена художниками дерев'яна споруда провела певний відтинок часу стоячи посеред ідилічного пейзажу і контрастуючи з навколишньою недоторканою природою. Тоді хатинку оточували відеокамери, що мали зафіксувати її присутність у часі і просторі до того, як у кадр з нізвідки вторгнеться туман. Туман розсіюється, хатинка зникає.
Тепер, коли споруда знайшла своє місце в галереї, її оточують вже не камери, а екрани, які відображають усе, записане напередодні. Інсталяція створює відчуття тривоги, настороженого очікування. Постає запитання: невже, навчившись створювати мистецтво, яке живе тисячоліттями, ми не можемо навчитися переробляти матеріали, які залишаються після нашої культурної комунікації, перетворюючи її на безкультурну?
Джерело: hyperallergic.com