Voloshyn Gallery покаже живопис на межі іконопису та стріт-арту
Voloshyn Gallery представляє персональну виставку Сергія Радкевича «30 метрів над рівнем моря».
Сергій Радкевич – художник-монументаліст, у творчості якого органічно об'єдналися вуличне мистецтво та сакральна тематика. Здавалося б, таке поєднання важко уявити, але саме на балансі між сучасними фресками і графіті базується творчість Радкевича. Його розписи походять від східно-християнської іконографії, у яких художник єднає спрощені релігійні символи з геометричними формами, для створення сучасної духовної абстрактної форми. Радкевич займається street art та public art, шукаючи різноманітні архітектурні об’єкти, що втратили свою функцію або мають невизначений стан, художник перетворює їх на духовно активні простори. Також він працює з живописом та графікою, які й будуть представлені на виставці «30 метрів над рівнем моря».
Проект «30 метрів над рівнем моря» є певною формою візуального монологу. Що сформовано із малих мізансцен – робіт, які репрезентують індивідуальний досвід автора. Головною точкою відліку є суб’єктивне «Я», яке поширюється на весь навколишній світ і захоплює його. Як пояснює Радкевич, роботи складаються з різних елементів, що не перетинаються між собою. «Вони утворюють скупчення власних семантичних знаків, що зависають у вакуумному просторі. Набір символів, які є умовною реальністю. Наприклад, космічна гравітація і мірило стрибків у довжину – сучасна форма соціальних змагань і залежностей, потрапивши у які ми змушені підкорюватись правилам заданої "гри". Зображення віслюка – автопортрет, цей візуальний хід запозичено з іконопису, де часто людські образи постають у зооморфному вигляді несучи різні смислові навантаження», – каже Радкевич.
У змістовому і композиційному наборі можливо провести певну паралель з роботами Босха і Сікейроса. Твори цих художників написані в більшості від темного до «світла» зі складними особистими образами, що повністю захоплюють площину і утворюють впорядкований хаос.
«Це 30 років пройденого, як 30 метрів над рівнем моря. Над лінією горизонту, що є абсолютом і спокоєм… » – зазначає художник.
Частину експозиції складають роботи із циклу «Листи з України», створені у 2015 році під час перебування Радкевича на резиденції у місті Фрайзінг, Німеччина. Як каже автор, ці роботи було реалізовано на межі емоційного пейзажу і «археологічного дослідження», адже «Листи з України» є текстами новин, що надходили з Батьківщини, вихоплені із мас-медійного простору і накладені на пейзажі Фрайзінгу, вони були намальовані буквально баварським ґрунтом, і являють собою протиставлення двох світів.
Виставка триватиме з 26 жовтня до 19 листопада 2017 року.
Відкриття: 26 жовтня о 19.00, Voloshyn Gallery, Київ, вул. Терещенківска, 13