Ярмарок Art Basel хоче привабити менші галереї новою ціновою політикою

Престижний ярмарок мистецтв Art Basel оголосив, що у 2019 році він презентує нову модель ціноутворення на участь у заході. Заснований у 1970 році, Art Basel щорічно проходить у швейцарському місті Базель, представляючи близько 300 галерей та збираючи біля 100 тисяч відвідувачів. У рамках нової системи менші галереї будуть платити на 8 відсотків менше за квадратний метр, у порівнянні з попередньою вартістю, у той час, як плата для великих галерей зросте на 9 відсотків.

 

Фото: artforum.com


Нова модель ціноутворення — це відхід від політики ярмарку, згідно з якою вартість квадратного метра збільшувалася на п'ять відсотків щороку. Очікується, що нова система також буде реалізована на дочірніх ярмарках Art Basel в Майамі-Біч і в Гонконгу у 2019 та 2020 роках відповідно.


«З огляду на поточний фінансовий тиск, з яким сьогодні стикаються багато галерей, особливо малих і середніх, ми вважаємо, що ця модель більш справедлива і полегшить життя невеликим галереям, не перевантажуючи галереї, що мають більші стенди», — йдеться у зверненні Art Basel до преси.

 

У квітні на конференції New York Times в Берліні провідний галерист Девід Цвірнер заявив, що готовий заплатити більше за свій стенд на ярмарках мистецтв, щоб субсидувати дрібних дилерів. Ініціативу Цвірнера підтримали інші впливові галеристи.


Після впровадження нової цінової політики дві третини галерей будуть платити менше за свої стенди у 2019 році, ніж у 2018, а близько 80 відсотків платитиме менше після відмови ярмарку від фіксованого щорічного зростання вартості. Витрати на транспортування творів та оплату працівникам не були враховані у новій ціновій моделі ярмарку, втім, Art Basel заявив, що їх можуть розглянути в майбутньому.

 

Джерело: artforum.com