Слідом за Art Basel піти назустріч меншим галереям готовий ярмарок Frieze

Лише через два дні після того, як ярмарок Art Basel оголосив про впровадження нової цінової політики, яка передбачає нижчу плату за стенд для менших галерей, організатори ярмарку Frieze Art Fair заявили, що вони планують застосувати багаторівневу структуру ціноутворення на своєму першому заході в Лос-Анджелесі цього лютого.

 

Фото: The Art Newspaper / Mark Blower. Courtesy of Mark Blower/Frieze


В основі нової цінової моделі Frieze Art Fair, так само як і ярмарку в Базелі, — ідея субсидування менших галерей більшими. Такий поворот в роботі обох значних арт-заходів є наслідком нещодавньої дискусії, на якій провідний нью-йоркський арт-дилер Девід Цвірнер припустив, що великі галереї, подібні до його, повинні платити податок «Робін Гуда» на ярмарках, щоб полегшити тягар менших інституцій.


У Frieze London і New York галереї сплачують фіксовану суму, але на ярмарку в Лос-Анджелесі буде чотири рівні цін, засновані на розмірі кабін. Подібну модель планується впровадити в Лондоні і Нью-Йорку, але Лос-Анджелес, схоже, був логічним місцем, щоб спробувати новий підхід, каже Вікторія Сіддалл, директорка ярмарку Frieze. Вона зазначає, що Frieze має довгу історію субсидування стендів для молодих галерей. Наприклад, у відділі Frame (для галерей до восьми років) в Нью-Йорку цього року стенди були на 60% дешевші, ніж в основному відділі. Новизна ж полягає у тому, що зміни стосуватимуться саме основного відділу (хоча Лос-Анджелес є чимось на зразок аномалії, враховуючи, що у нього не буде окремих відділів взагалі). 

 

Джерело: The Art Newspaper